Review - 4senso by Beauty Cosmetics International


Astăzi m-am găndit să vă povestesc despre experiența mea cu produsele din gama 4senso. Ați încercat aceste produse?
Sinceră să fiu, nici nu auzisem despre ele, până de curând. Le-am primit cadou de la cineva drag și așa am ajuns să le probez. Setul despre care vă voi povesti este format din Apă de parfum 4senso, Lapte de corp 4senso și un sorbet anticelulită 4senso.


Gama 4senso este oferită de către cei de la Beauty Cosmetics International Leipzig din Germania. M-am documentat puțin, pentru că nu auzisem niciodata de produse. Astfel, am aflat că firma comercializează produsele pe piața din România din anul 2004. Distribuitorul susține că 4senso este gama de lux a lor. Eu zic să vedem dacă este chiar așa ;

LCD body skin firmer balm 4senso

Primul produs despre care vă povestesc, și pe care l-am terminat (aproape), este LCD Body Skin Firmer Balm. Defapt este un lapte de corp, care se aplică seara.

Ce conține?
Loțiunea de corp are 150 ml și conține următoarele ingrediente:
  • Ulei din sâmburi de struguri - antiinflamator, antioxidant, antialergic, antimicrobi, vindecă acneea, protejează împotriva razelor UV È™i a pigmentaÈ›iei apărute;
  • Vitamina E – hidratează È™i îmbunătățeÈ™te elasiticitatea pielii, reduce sensibilitatea la lumina UV, are efect calmant È™i antiinflamator È™i previne procesul de îmbătrânire;
  • Extract din ceai verde - antioxidant, antiinflamator;
  • Ulei de lavandă - elimină tensiunea nervoasă, calmează durerea, dezinfectează pielea, intensifică circulaÈ›ia săngelui;
  • Boswellia serrata - reduce inflamaÈ›ia, analgezic puternic, tratează: osteoartrita, artrita reumotoida (RA);
  • Alantoină - calmant, hidratant, antiiritant, antiinflamator, cicatrizant, reepitelizant, antiacneic.
  • NU conÈ›ine parabeni
Textură
Textura produsului este foarte lichidă (sper că se poate observa și din imagine) și delicată cu pielea. Intră foarte repede în piele și o lasă hidratată și foarte fină. Textura loțiunii este exact ca un lapte de corp.

Miros
Vă mai amintiÈ›i mirosul gumei Hubba-Bubba? Miroase exact la fel. Are un miros mai puternic, care persistă pe piele. Astfel, dacă nu vă place mirosul gumei :P sau un miros persistent, nu vă recomand loÈ›iunea. Mie mi-a plăcut la nebunie cum mirosea. TotuÈ™i, nu am reuÈ™it să o termin È™i am uitat de ea. Acum că se apropie de termen de expirare, È™i-a schimbat deja mirosul. 

Ambalaj
Produsul vine într-un ambalaj foarte drăguț, o cutie neagră cu scris verde aprins pe ea, exact ca și recipientul produsului. Loțiunea de corp este foarte ușor de aplicat, având sistemul de dozare cu pompiță, care se poate bloca. De asemenea, pompița este foarte bună și te poți bucura de produs până la ultima picătură.
”Nu a intrat în produsele mele must-have, de care nu mă pot dezlipi, însă probabil aÈ™ recumpăra produsul. Merită”
Produsul este foarte hidratant, lasă pielea foarte fină și ușor parfumată. Mi-a plăcut să o folosesc seara pentru că mereu mă trezeam cu pielea hidratată. Nu este deloc lipicioasă. Ce nu mi-a plăcut la ea a fost textura mult prea lichidă. Nu a intrat în produsele mele must-have, de care nu mă pot dezlipi, însă aș recumpăra produsul. Merită cel puțin să îl încercați. Îl recomand.

Eau de parfum 4senso 4 YOU

Trecem la cel de-al doilea produs din set, apa de parfum 4senso 4 you. Am fost harnică È™i mai am puÈ›in din parfum. Ok, ca să recunosc, sticluÈ›a ar fi fost deja demult goală dacă nu profitam È™i de cea a mamei (avem la fel È™i eu îmi mai uitam parfumul în cămin. Dar m-am descurcat :D ). 

Ce conține?
Este o apă de parfum, are 50 ml È™i conÈ›ine note verzi, flori albe È™i fructe proaspete. Defapt este un parfum care la ”primul miros”  are note verzi destul de puternice, schimbându-se într-un parfum uÈ™or floral. Eu nu simt deloc să aibă tentă de miros fructat, dar ceva parcă îl face dintr-un parfum mai ”dur” (serios), într-unul uÈ™or dulce, senzual.

Persistență
Este o apă de parfum, evident persistă căteva ore. Totuși, nu este din categoria parfumurilor care te sufocă. La primul puf este foarte puternic, dar după căteva minute rămâne un parfum finuț, ușor, dar totodată persistent.

Ambalaj
Vine ambalat la fel ca și loțiunea de corp, într-o cutie finuță, neagră și cu scris verde aprins. Sticluța parfumului este transparentă și cu capac negru. Nu are scris pe ea decât denumirea, iar jos este gravat producătorul și cantitatea produsului.
persistent, de calitate È™i îmi place foarte mult cum miroase”
Acum cred că rămâne doar întrebarea dacă aș da bani pe acest produs sau nu... Analizând calitatea lui, faptul că este totuși o apă de parfum și nu doar de toaletă și din câte am aflat de pe net despre costul produsului, atunci cu siguranță mi-aș cumpăra parfumul. Este persistent, de calitate și îmi place foarte mult cum miroase. Îl recomand cu căldură.


Și ultimul produs din set, dar și un fel de cireașa de pe tort, este 4senso anti-cellulite orange morning sorbet. Este un sorbet anticelulită.
Ce conține?
Sorbetul are 250 ml și conține următoarele ingrediente:
  • Extract din ceai verde - antioxidant, scade eficient colesterolul din organism, ajută la pierderea din greutate, antiinflamator; 
  • D-panthenol - provitamina B5 - regenerează pielea, cicatrizează, vindecă iritaÈ›iile, antiinflamator, hidratant, 
  • Ulei de portocale - antiseptic, dezinfectant, calmant, anticelulitic, hipotensiv, antidepresant, bactericid, antipiretic;
  • Extract din echinacea - vindecă infecÈ›iile, reduce iritaÈ›iile;
  • Aloe vera - scade inflamaÈ›ia, încurajează regenerarea celulară, pentru arsuri, iritaÈ›ii, piele arsă de soare È™i psoriasis.
Textură
Cum îi spune și numele, este un sorbet. Are o textură ușor gelatinoasă. Produsul nu este deloc lipicios. Intră suficient de repede în piele. Deci este perfect să îl aplicați dimineața. Se integrează perfect în rutina voastră de dimineață.

Miros
Are un miros de portocale, de îți vine să îl mănânci. Este foarte revigorant, miroase fresh, pur și simplu te trezește la viață.

Ambalaj
Nu este ambalat în alte cutiuțe, vine direct într-un ambalaj cu capac. Arată exact ca și celelalte produse din gamă.
”textura fină, uÈ™or gelatinoasă, dar care intră repede în piele, mirosul decemÈ›ial care te bine dispune È™i parcă îți dă energia de care ai nevoie”
Sorbetul este cireaÈ™a de pe tort pentru că este preferatul meu. ÃŽmi place la nebunie: textura fină, uÈ™or gelatinoasă, dar care intră repede în piele, mirosul decemÈ›ial care te bine dispune È™i parcă îți dă energia de care ai nevoie de dimineață È™i efectele lui asupra pielii. Lasă pielea fină, dar are acel efect de ”străngere” a pielii, pe care majoritatea produselor anti-celulită le au. Iar după aplicare rămăne o uÈ™oară senzaÈ›ie de răcoare. Produsul acesta clar își face loc printre produsele de îngrijire preferate. Și mai are rost să îi fac recomandare?!

Acestea au fost produsele din setul meu 4senso. Gama este mai largă și puteți găsi mai multe produse, precum gel de duș, after shave etc.
Ce nu am înțeles eu din toată încercarea mea de a mă documenta temeinic, este prețul și de unde îl putem cumpăra oficial. Am înțeles că era prin mall-uri la promoție, cu 100 lei primeai tot setul de 6 produse (plăteai doar un produs). L-am găsit pe acest site, care le distribuie, unde prețurile sunt astfel:
  • loÈ›iunea - 90 lei
  • parfumul - 225 lei
  • sorbet - 120 lei

Totuși, dacă cumpărați întregul set, atunci prețul este de doar 150 lei. Și la fel am găsit pe site-uri de anunțuri. Dacă știți mai multe detalii, vă rog să îmi scrieți într-un mesaj ;)

Voi ați încercat aceste produse? Cum vi s-au părut?

Vă pup și aștept părerile voastre,

CONVERSATION

0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.