To do list in 2016


Bine ai venit, 2016!

An Nou fericit, dragilor. Mereu la început de an îmi stabilesc câteva lucruri pe care îmi doresc să le ating în anul care începe. Tocmai mă uitam peste lista mea de anul trecut și sunt super happy să constat că multe dintre ele am reușit să le îndeplinesc. Astfel, anul acesta mă gândeam să vă spun și vouă mica mea listă de lucruri pe care vreau să le fac neapărat în 2016. Și vă provoc să faceți același lucru, iar la sfârșit de an ne uităm împreună să vedem rezultatele obținute.

Lista mea cu lucruri de făcut în 2016 este:
1. Book challenge - 20 cărți!
Anul precedent mi-am propus să citesc 10 cărți, dar prin august/septembrie, când am ajuns să termin a 8-a carte de citit, am zis că e mult prea ușor și am crescut provocarea la 15 cărți. Am reușit să citesc 13 cărți și a 14-a pe jumătate. Poate nu am reușit să duc la bun sfârșit provocarea, dar cu siguranță am reușit să mă reapuc serios de citit și să mă ambiționez mai mult. Sunt super mulțumită de asta. Iar anul 2016 sper să fie și mai productiv.
2. Înot sau mă înec :P
Pffff, asta cu siguranță o să fie cea mai mare provocare din an. Îmi doresc atât de mult să învăț să înot, dar niciodată nu am suficient curaj. Ador apa, dar mi-e frică să nu mă înec. Anul acesta trebuie să schimbăm placa!
3. Învață limba germană
Aici am furat puțin startul, cam cu 3-4 lecții. De mulți ani știu câteva cuvinte în limba germană, mai adaug câte un cuvânt în vocabular, dar e timpul să avansăm mai cu spor. Să vedem câte lecții reușesc să fac pe Duolingo (un site extrem de bun, vi-l recomand) și dacă o să fiu capabilă să formulez măcar 2-3 propoziții coerente :D
4. Be Manager at Oriflame!
5. Blogging
6. Ajunge la greutatea dorită :D
7. Învață să patinezi pe gheață
8. Mergi la minim 5 concerte
Tot spun că trebuie să ieșim mai mult,. să mai schimbăm locurile. Cum nu reușesc să plec cu zilele din oraș, anul acesta schimb strategia. Mi-am propus să profit de toate oportunitățile care se ivesc, mai ales dacă sunt prin zonă. 
9. Participă la cel puțin 5 training-uri/workshop/dezvoltare personală
10. Ține un jurnal cu tot ce mănânci!
11. Vezi 20 filme
Asta vine ca o provocare după anul acesta. Am reușit să văd doar filmele la care am fost la cinematograf. Cred că ar trebui să aleg să mă uit la un film bun, în loc să mă uit la emisiuni tâmpite pe TV (scuze de cuvânt urât, dar altul mai potrivit nu găsesc).
12. Încearcă un sport extrem
13. Mai mult sport
Trebuie să recunosc că niciodată nu am fost o fire sportivă și nici una căreia îi place să facă efort, dar de câțiva ani încerc să introduc mișcarea în viața mea treptat. Am început din liceu cu dansuri, apoi când am renunțat la dans, am încercat să merg cât mai mult pe jos și să fac măcar de 2 ori pe săptămână exerciții. Vara trecută am reușit să fac zilnic kilometri întregi cu bicicleta, iar vara asta să fac jogging. Clar, anul acesta vreau să fiu mai activă, pe tot parcursul anului și de aceea am câteva idei și vă provoc să vă alăturați și voi viitoarelor provocări.
14. Fi productiv!

Cam astea sunt punctele mari pe care mi le-am fixat pentru anul 2016. Evident că mai sunt lucruri pe care vreau să le fac pe parcursul anului, dar astea vreau neapărat să le ating. Anul acesta trebuie să fie mai bun decât toți anii care au trecut. Și asta nu ține de horoscop, nici de zodiac, nici de vreme. Asta ține de fiecare!

Kiss,


Voi ce vă doriți de la anul 2016?

CONVERSATION

0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.