Mani time: Oja The ONE Long Wear - Lush Ivy by Oriflame

mani time nail polish oriflame

Bună fetelor,

A început weekend-ul şi cu siguranţă fiecare are deja planuri cum să îşi petreacă timpul liber. Dar înainte de toate, fiecare ne gândim cum să arătăm perfect: manichiură, pedichiură, coafură, îmbrăcăminte, pensat etc. 
La mine ziua de sâmbătă clar înseamnă ziua în care îmi fac manichiura. Şi mă gândeam să fac o nouă rubrică de Mani time, în care vă voi propune în fiecare zi de sâmbătă căte o nouă manichiură. Sper să vă placă. Hai să vedem propunerea de astăzi.
Pentru că a venit toamna vă propun o nuanţă foarte drăguţă de ojă, din gama The ONE Long Wear de la Oriflame, Lush Ivy. Este o ojă foarte frumoasă, aşa că am preferat să nu mai aplic modele peste ea.

Oja The ONE Long Wear - Lush Ivy by Oriflame
Cod: 31485

Ce spune Oriflame despre produs
"Ojă rezistentă şi cu un grad ridicat de acoperire, nuanţe în tendinţe. Conţine tehnologia Expert Gel,pentru acoperire unformă şi rezistenţă la ciobire sau estomparea culorii. Retistenţă la 14 zile (cu top coat şi retuşuri)."
Părerea mea

Nuanţa este foarte frumoasă. Arată exact ca în catalogul Oriflame. Este un verde închis de culoare foarte plăcut şi elegant. Arată bine atât pe unghiile lungi, cât şi pe cele scurte. Culoarea este potivită pentru anotimpul rece. 
Aplicarea este foarte uşoară. Îmi plac foarte mult ojele din gama The ONE Long Wear, nu doar pentru că sunt culori frumoase, dar au pensulă deasă şi lată. Aplicarea este super uşoară şi rapidă. Sincer, sunt singurele oje pe care le-am încercat până acum care au o pensulă perfectă.
Eu în general aplic oja de 2 ori, pentru a obţine efectul maxim. Însă o puteţi aplica şi într-un singur strat, deoarece nu rămân urme inestetice de la pensulă. 
Rezistă bine pe unghii. Cei de la Oriflame susţin că rezistă până la 14 zile. Sincer, această nuanţă chiar a rezistat eroic la 14 zile, fără retuşuri. Am aplicat în două straturi + un top coat.

Concluzia
The ONE Long Wear în nuanţa Lush Ivy este o ojă frumoasă, rezistentă şi uşor de aplicat. Nuanţa este perfectă pentru sezonul rece. 

Aţi încercat aceste oje? Ce părere aveţi despre ele?

Vă pup,
blog de beauty lindemona

CONVERSATION

0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.