Mani time: Alb-negru, mereu în tendinţe

Bună dragilor,

Atât de repede a trecut săptămâna şi din nou vă pregătesc un articol din categoria mani time. De ani de zile urmărim tendinţele în domeniul modei şi nu mereu observăm că singurele culori care rezistă acestor schimbări sunt defapt non-culorile: alb şi negru. Şi întotdeauna vor fi în top. Sunt uşor de asortat, de accesorizat, merg la toate evenimentele; e clar că sunt cele mai îndrăgite. Iar pentru astăzi am ales o manichiură cu aceste două nuanţe: alb şi negru. Şi înveselim atmosfera cu câteva bulinuţe! Să vedem ojele folosite:

Ambele oje folosite sunt de la Oriflame, din gama Very Me, respectiv prima ojă este Very Me Night Fever, nuanţa Black care avea codul 23098 şi cea de-a doua este Very Me Dot-It!, nuanţa Black & White, cu codul 31907.
Oja neagră este dintr-o colecţie mai veche şi nu se mai găseşte în ctalog. Poate o veţi găsi încă în flyer sau oferte online ale consultanţilor, deşi sunt slabe şanse. Cea din colecţia Very Me Dot-It! este proaspăt lansată şi o puteţi comanda cu codul 31907. Este disponibilă în 4 nuanţe: alb-negru, roz, albastru şi maro.
Pentru că doar ce mi-am cumpărat noua ojă de la Oriflame, am vrut neapărat să o încerc. Este o ojă superbă, dar nu sunt prea adeptă a unei manichiuri complet îmbulinate, am simţit nevoia să o folosesc doar pe câteva unghii, iar pe celelalte să aplic o altă ojă. Iar cea mai bună combinaţie părea să fie cu o ojă neagră. Eu sunt foarte mulţumită de rezultat. Voi ce părere aveţi despre ea?


Am ales să aplic oja mai deschisă pe 3 unghii, iar cea neagră doar pe 2, pentru a oferi doar un efect de contrast, dar în acelaşi timp să nu pară o manichiură foarte închisă de culoare. Ambele oje sunt aplicate în două straturi, iar peste am aplicat un top coat. O manichiură foarte uşor de realizat şi cu un efect wow.



Ce ziceţi, aţi încerca o astfel de manichiură?

Vă pup şi aştept părerile şi propunerile voastre,

CONVERSATION

0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.