Program de bun venit şi pentru sponsori C16-C17 Oriflame


Ceau dragilor,

Luna aceasta, mai exact în 12 noiembrie, s-au împlinit 4 ani de când am luat decizia de a mă alătura echipei Oriflame. Deoarece în acest articol aș vrea să vă povestesc despre programul de bun venit și nu despre povestea mea în Oriflame, am să fiu cât de scurtă e posibil (mda, nu am cum să nu vă spun absolut nimic).
Acum 4 ani, o prietenă mi-a prezentat un program de bun venit oferit de Oriflame noilor consultanți. Așa cum marea majoritate tind să spună NU înainte să știe despre ce este vorba, am refuzat de căteva ori orice tentativă de a intra în această afacere. Dar cum mereu am fost atrasă de lucruri pe care nu le cunosc, dar care sună tentant, am acceptat „oferta”. Așa am cunoscut produsele, am ajuns să înțeleg cum funcționează Oriflame, am cunoscut oameni minunați și mă bucur în fiecare zi de avantajele primite.
NU trebuie să cunoști produsele. NU trebuie să știi totul despre un domeniu/ o afacere/ o firmă, ca să reușesti. TREBUIE să îți dorești și să fi deschis la noutăți. 
Dar am atâtea să vă povestesc despre asta... Am să revin cu povestea întreagă ;) Până atunci vă invit să îndrăzniți să visați și să vă îndepliniți visurile.

Program de bun venit
În campania C16-C17, respectiv până în 28 decembrie, ora 21:00, Oriflame are un program super drăguț pentru cei care se înscriu. Acest program de bun venit presupune parcurgerea a 3 pași:
  • plasarea unei comenzi de minim 150 lei (preț de catalog) din catalogul C16/C17
  • plasarea unei comenzi de minim 250 lei (preț de catalog) din catalogul C17/C1
  • plasarea unei comenzi de minim 350 lei (preț de catalog) din catalogul C1/C2

Dacă parcurgeți un pas, plasați comanda în următoarea campanie și primiți cadoul. Pentru a primi toate cadourile, trebuie să parcurgeți toți pașii. Dar dacă vă place ideea mâcar 1%, lăsați un mesaj și am să vă răspund la orice întrebare aveți ;)
Acestea sunt cadourile:




Singuri vă puteți îndeplini visurile. Hai să încercăm! Înscrie-te AICI sau lasă-mi un mesaj.

Program pentru sponsori

Cadourile nu se opresc aici. Oriflame te răsplătește de fiecare dată când îți inviți prietenii să se alăture echipei. Iar de acest program poate beneficia oricine e consultant Oriflame. Să vedem cum puteți obține cadourile:
Invită doi prieteni să se alăture Oriflame, ajută-i să realizeze Pasul 2 din Programul de Bun Venit C16 și poți alege setul Business pentru ea sau setul Business pentru el pentru numai 10 lei.
Produsele cadou sunt cumulative: pentru 2 recruți care au finalizat Pasul 2 din Programul de Bun Venit C16, sponsorul obține un set Business pentru ea sau un set Business pentru el, pentru 4 recruți obține doua două seturi Business pentru ea sau două seturi Business pentru el șamd. 
Atenție! Produsul ales trebuie adăugat la prima comandă din Campania 1. Dacă omiți să adaugi la comandă codul produsului cadou, vei primi automat setul Business pentru ea.

Invită doi prieteni să se alăture Oriflame, ajută-i să realizeze Pasul 2 din Programul de Bun Venit C17 și poți alege geanta Business pentru ea sau geanta Business pentru el, pentru numai 10 lei.
Produsele cadou sunt cumulative: pentru 2 recruți care au finalizat Pasul 2 din Programul de Bun Venit C17, sponsorul obține o geantă Business pentru ea sau o geantă Business pentru el, pentru 4 recruți obține două genți Business pentru ea sau două genți Business pentru el șamd. 
Atenție! Produsul ales trebuie adăugat la prima comandă din Campania 2. Dacă omiți să adaugi la comandă codul produsului cadou, vei primi automat geanta Business pentru ea.

Dacă vreți și voi să

  • vă distrați 
  • arătați bine 
  • câștigați bani

completați AICI formularul, iar eu am să vă contactez. Sau puteți să îmi lăsați un mesaj ;)



CONVERSATION

0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.