Unboxing Oriflame C11



Da, da, e cam târziu pentru un unboxing de la Oriflame, din catalogul C11, având în vedere că astăzi a început următoarea campanie. Dar eu tot insist și vin cu un unboxing (din păcate m-am luat cu lucru, iar acum au venit și câteva zile ploioase, în care nu eram în stare de nimic - sunt dependentă de vreme :D ). Vă arăt produsele pe care mi le-am luat din catalogul 11 pentru că majoritatea le găsiți și în catalog C12 (vezi Campania 12). Și să trecem la povestiri:

Trebuie să încep cu cele mai așteptate produse de la Oriflame pentru îngrijirea părului: gama ELEO
Eu mi-am luat mască pentru păr și ulei pentru păr cu efect de netezire Eleo (puteți găsi și ulei cu efect de protecție). Găsiți, în aceași gamă, șampon și balsam. Eu momentan m-am abținut, am altele pe care trebuie să le termin. Gama Eleo este o gamă de lux de la Oriflame, iar toate cele 4 produse conțin uleiuri esențiale pentru un păr sănătos, precum ulei de argan, ulei de trandafir, vitamina F etc.
Produsele le găsiți și în catalogul C12, la aceleași prețuri:
- uleiuri pentru păr cu 32,99 lei
- mască pentru păr cu 32,99 lei
- șampon Eleo cu 19,00 lei
- balsam Eleo cu 19,00 lei



Iar la fiecare ulei din noua gamă cumpărat, primeai È™i o pereche de cercei gratuit. Cerceii arată superb. Sunt finuÈ›i, simplii, cu pietricele discrete, foarte uÈ™or de asortat. ÃŽmi plac la nebunie. 


Tot în categoria noutăților intră și acest spray de protecție pentru tălpi împotriva frecării de încălțăminte, din gama FeetUp. Este un spray pe care îl pulverizezi pe talpă și ar trebui să acopi de acele bătături atăăăăt de insuportabile, dar greu de evitat. Am reușit să îl aplic doar o singură dată. Am probleme cu adidași când merg la alergat, mereu mă jenează în spate. Din câte am observat, nu am avut probleme, dar îl testez mai îndelung și revin cu informații concrete ;) Îl găsiți și în catalogul C12 la același preț, cu 17,99 lei.


Și le luăm în ordinea din imagine.  


După cum probabil știți deja, Oriflame are în fiecare campanie un produs la ofertă pe care îl poți înlocui în locul taxei de manipulare. Asta înseamnă că nu mai plătești taxa de manipulare, care este de 2,3 sau 5 lei, în funcțiue de mărimea comenzii, ci plătești produsul care este pentru înlocuire. Astfel, eu am înlocuit taxa cu rimelul 5-in-1 The ONE WonderLash Prismatic, nuanța Blue. Am deja super iubitul rimel THE ONE WonderLash în nuanța black, pe care îl ador. Zilele astea promit că vi-l arăt într-ul review ;)
Pe urmă, mi-am luat încă o pensulă dublă pentru aplicarea profesională a fardului de pleoape. Are lungime de 18 cm. Este foarte utilă, are perii moi din păr de ponei, iar pensula este din aluminiu și lemn. Mai am una și este super bună, nu pică deloc părul periei. O găsiți și în C12 la doar 9,99 lei. !Și suuuper veste: găsiți orice pensulă de machiaj la doar 9,99 lei fiecare. Profitați de ofetă ;)
Următorul produs pe care mi l-am cumpărat este tuÈ™ul-stilou pentru pleoape The ONE, în nuanÈ›a Blue. Este divin. Am nuanÈ›a Black È™i îmi place cel mai mult dintre toate tuÈ™urile încercate de la Oriflame. Rezistă foarte bine pe pleoape. Am aplicat tuÈ™ul pe mănă È™i nu s-a sters deloc nici cănd m-am spalat cu apă. Le recomand. 
Și în sfărșit am găsit în stoc noile rujuri 5-in-1 The ONE Colour Stylist Intense Collection. Au fost lansate în catalogul C10, dar nu le-am găsit pe stoc. Sunt niște culori WoW. Mi-am luat nuanța Berry Blast și nuanța Electric Crimson. Arată extrem de bine. Vi le voi prezenta curând într-un review.
Pentru că am început să îmi reînnoiesc fardurile, mi-am cumpărat fardul mono pentru pleoape Oriflame Pure Colour, în nuanța Sheer Lavander. Arată exact ca și nuanța din catalog, este discret, dar drăguț.
Și ce îmi doream cel mai mult, fondul de ten rezistent FPS 15 Giordani Gold Mineral, în nuanța Natural Beige. Am avut varianta mai veche, care mi-a plăcut super mult. Să vedem cum v-a fi acesta relansat.



 De mult nu am observat să fie în catalog această cremă de tratament împotriva vergeturilor Perfect Body - Stretch Repair. De data aceasta am văzut că este la ofertă pentru consultanÈ›i, la un preÈ› super bun È™i am zis să o încerc. Ä‚n ultimul timp am început să am probleme cu apariÈ›ia vergeturilor È™i sper ca această cremă să mă ajute în ”luptă”.

Ahhhh...despre acest produs vă spun doar că este un scrub pentru corp din gama Swedish Spa, cu ulei de migdale È™i ghimbir È™i că o ador. A fost iubire la prima folosire. Revin cu informaÈ›ii într-un review. 

Aceste produse v-am pus împreună pentru că erau la set, cu doar 24,99 lei. Nu uitați că în acest an Oriflame face 20 de ani de când este în România și în fiecare catalog puteți găsi produse la cele mai bune oferte.
Setul conținea:
- o pilă pentru tălpi, cu dimensinile 19x3,5x0,5 cm. Are pilă pe ambele părți.
- cremă hidratantă de noapte pentru tălpi FeetUp. Eu o am de ceva vreme È™i urmează un review. 
- gel de duș Discover Sicilian Dream. este cu aromă de citrice și are 250 ml.
- loțiune de față cu extras din arbore de ceai Love Nature, cu 50 ml. Are efect de matifiere.


Am mai văzut bandă elastică pentru fitness în catalog, dar de fiecare dată m-am abținut. Eh, cum kilogramele în plus aș cam vrea să le dau uitării, de data asta a fost prima în coșul de cumpărături. Să vedem dacă va fi de ajutor. O puteți achiziționa, chiar dacă nu este în catalog, la doar 19,99 lei. Este din latex 100% și are dimensiunea 7,5x90 cm.

Iar cele mai hărnicuÈ›e furnicuÈ›e sunt mereu răsolătite de Oriflame. Nu pot spune că am fost vara asta cea mai hărnicuță, dar se pare că am reuÈ™it să îndeplinesc condiÈ›iile programului de loialitate mare È™i Oriflame m-a răsplătit cu un set de prosoape din colecÈ›ia Navy. Sunt atăt de drăguÈ›e È™i moi. Le ador. 


Nu uitați că puteți cumpăra produsele Oriflame cu un discount de 23-40% și îm plus vă așteaptă o mulțime de oferte extra, programe speciale pentru consultanți, concursuri, etc. Dacă vreți să deveniți consultant Oriflame, vă rog să completați acest FORMULAR, iar eu am să vă contactez. Aveți tot sprijinul meu în noua voastră afacere.
Până data viitoare, aveți grijă de voi. Vă pup,





CONVERSATION

0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.