Unboxing Oriflame C13


Hello dears,

Campania aceasta am întărziat puţin cu comanda la Oriflame. Deoarece am avut mai multe produse din categoria noutăţilor, o să mă încăpăţănez din nou şi public şi acest unboxing. De aceea, vă postez un nou unboxing cu produsele pe care mi le-am luat eu şi vi le arăt în câteva poze. Hai să despachetăm coletul.

În această campanie s-au lansat mai multe produse super interesante şi de care aveam mare nevoie. De abea aştept să le încerc.
Începem cu produsul pe care îl întălnim încă de la primele răsfoiri ale catalogul C13, apa de toaletă Happydisiac Woman. Notele principale ale parfumului sunt iasomir rgipteană, fragi şi pere williams. Am zis că o să încerc să mă abţin să îmi iau parfumuri noi, însă degeaba. Mi-a plăcut la nebunie mirosul din catalog şi trebuia să îl iau. Mai ales că are un parfum uşor dulce, ceea ce ador în sezonul rece. Apa de toaletă are 50 ml şi în catalog o găsiţi la 39,99 lei.
Apă de toaletă Happydisiac Woman
Cod: 31630
Preţ: 39,99 lei
Primele produse pe care le vedem în catalog sunt cele din gama Milk&Honey Gold, care au fost îmbunătăţite. Mi-am luat doar crema hidratantă de duş pentru că ador cremele de duş, iar de celelalte produse momentan nu aveam nevoie. Produsul are 200 ml şi după cum îi spune şi numele gamei, conţine lapte şi miere. O găsiţi la preţul de 15,99 lei.
Dacă vă cumpăraţi 2 produse din gama Milk&Honey Gold, puteţi comanda noul coş Wooden Spa (coş din lemn care conţine un burete de baie, burete exfoliant, perie şi o piatră ponce) la 44,99 lei. Preţul întreg este de 69,90 lei.
Cremă hidratantă de duş Milk & Honey Gold
Cod: 31605
Preţ: 15,99 lei
A fost lansată o nouă ojă, Very Me Dot-It! Este disponibilă în 4 nuanţe (Mini Raspberry, Brown Sugar, Crusty Blue, Black&White). Cel mai mult mi-a atras atenţia nuanţa Black&White, aşa că mi-am comandat-o şi de abea aştept să o încerc. Nuanţa pare exact ca în catalog. Este ojă albă care conţine mici particule gri şi negre.Seamănă cu conffeti, sau cel puţin aşa mi se pare :D Ojele găsiţi în catalog la 12,99 lei. Dacă vă plac mai multe nuanţe, profitaţi de ocazie. A doua ojă este cu 6 lei!
Ojă Very Me Dot-It!
Cod: 31907
Preţ: 12,99 lei
De câteva zile plănuiesc să îmi comand câteva farduri din magazinele online pentru că nu am găsit nuanţele pe care mi-ar plăcea să le încerc toamna aceasta. Dar am văzut că apar farduri stick la Oriflame şi au culorile pe care mi le doream. Aşa că m-am abţinut, am aşteptat cuminţică şi ... iată-le!
Noile farduri stick pentru pleoape The ONE Colour Unlimited sunt disponibile în 6 nuanţe, Arctic Silver, Sahara Bronze, Amazon Night, Charcoal Dusk, Mauve Lava şi Iced Sand. Eu m-am rezumat la 4 dintre ele, mai exact Iced Sand, Sahara Bronze, Charcoal Dusk şi Mauve Lava. Preţul este de 16,99 lei, iar al doilea produs este la 8 lei. Cantitatea este de 1,2 g. Am făcut un swatch repede, ca să le puteţi vedea şi voi. Au culoare super pigmentată, exact ca în catalog. Sunt cremoase şi se plică foarte uşor. În plus, am încercat să le sterg de pe mână cu apă micelară şi nu s-a şters absolut deloc. A mers doar cu demachiant pentru ochi bifazic. Sună promiţător. Azi cred că ies în oraş doar ca să am scuză bună să le folosesc :D
Fard stick pentru pleoape The ONE Colour Unlimited
Nuanţele: Iced Sand (31577), Sahara Bronze (31579), Charcoal Dusk (31582) şi Mauve Lava (31580)
Preţ: 16,99 lei şi 8 lei al doilea produs
O altă noutate sunt pudrele pulbere The One. Sunt disponibile în 3 variante: Translucent, Light şi Medium. Mi-am luat cea Translucent. Nu eram hotărâtă care nuanţă ar fi mai potrivită, nu am găsit nimic pe internet şi am zis că asta ar fi cea mai bună alegere. Vedem dacă aşa o fi.
Pudra are 7 grame ÅŸi este la 22,99 lei.
Pudră pulbere The ONE
Nuanţa: Translucent
Cod: 31598
Preţ: 22,99 lei
Tot din categoria noutăţilor este şi gelul pentru îngrijirea genelor şi sprâncenelor The One. Produsul seamănă cu un rimel, dar este incolor. Vine sigilat la fel ca toate rimelurile de la Oriflame. Are 8 ml şi îl găsiţi la 17,99 lei. Eu folosesc des tratament pentru gene şi spâncene homemade, din ulei de richin şi vitamina A uleioasă. Aş vrea să văd dacă are acelaşi efect. Dacă nu, ambalajul e numai bun pentru a continua cu tratamentul homemade (dacă vă interesează, lăsaţi un comment şi fac un articol cu detalii).
Gel pentru îngrijirea genelor & sprâncenelor The ONE
Cod: 31490
Preţ: 17,99 lei
În sfărşit m-am hotărât să iau produsele din gama True Perfection. Iar oferta din catalog a venit numai bine. Dacă îţi cumperi crema de zi, primeşti serul cadou. A costat 54,99 lei. Crema de zi are 50 ml, iar serul 30 ml. Cremele din gama True Perfection conţin extras din arbore de mătase persan, sunt destinate tuturor tipurilor de ten şi se adresează în special celor peste 25 ani. Încă nu am 25 de ani, dar am încercat crema pentru ochi din aceaşi gamă, care mi-a plăcut la nebunie. De aceea vreau să încerc şi cremele.
1. Cremă hidratantă de zi True Perfection
Cod: 30871
2. Ser pentru faţă True Perfection
Cod: 30873
Preţ: 54,99 lei
Am recumpărat loţiunea tonică Pure Skin, cea cu capac alb. Cea pe care o am este pe terminate şi voiam să fiu sigură că nu rămăn fără ea. Îmi place foarte mult. Lasă pielea foarte curată. Produsul are un conţinut de 150 ml şi a costat 16,99 lei. Al doilea produs din gama Pure Skin îl puteţi cumpăra la doar 7 lei.
Loţiune tonică Pure Skin
Cod: 20620
Preţ: 16,99
De câteva campanii am început să "colecţionez" fardurile mono pentru pleoape Oriflame Pure Colour. De fiecare dată când sunt la ofertă îmi iau cel puţin un fard. Asta pentru că încerc să îmi reînnoiesc trusa de make-up. Iar acestea îmi plac super mult. Acum mi-am comandat nuanţele Pink Shimmer şi Taupe metal. Produsul are cantitate de 1,5 g şi costă 10,99 lei. Deja am 5 nuanţe din 12. Ok, oarecum 6 din 15 nuanţe, deoarece am una care se mai găsea din când în când în flyer. Dar vă povestesc într-un review despre ele.
Fard mono pentru pleoape Oriflame Pure Colour
Nuanţă: Pink Shimme (22590) şi Silver Grey (22592)
Preţ: 10,99 lei
A venit toamna şi îmi plac atât de mult rujurile nude. Aşa că mi-am luat un creion retractabil pentru buze The One Colour Stylist. Este nuanţa Nude Rose, are 0,3 g (sufucient pentru un creion) şi costă 10,99 lei. Creionul este disponibil în 8 nuanţe super drăguţe.
Creion retractabil pentru buze The One Colour Stylist
Nuanţa: Nude Rose
Cod: 31439
Preţ: 10,99 lei
Tuşul pentru pleoape Giordani Gold Calligraphy este cel care intră în teste. Am auzit despre el o mulţime de păreri pozitive, dar şi negative. La prima "vedere", pare un produs foarte bun. Are vârful oblic, astfl încât să poţi trasa şi linii fine şi linii mai groase. Se usucă cam repede şi pare să reziste foarte bine. Am încercat să îl şterg cu degetele şi nici măcar nu s-a întins, deloc. Cu apă micelară m-am chinuit deloc şi a mers doar cu demachiant de ochi bifazic. Începutul e promiţător. Ne vedem curând cu informaţii concrete.
Produsul este disponibil doar în nuanţa Black, are 0,8 g şi îl găsiţi la ofertă pentru 23,99 lei.
TuÅŸ pentru pleoape Giordani Gold Calligraphy
Cod: 30772
Preţ: 23,99 lei
Nu am avut niciodată curaj să încerc şampoanele din gama Nature Secrets. Nu pentru că am auzit păreri negative despre el. Pur şi simplu nu îmi atrăgeau atenţia şi nu au reuşit niciodată să mă facă să îmi doresc să risc cu ele. Ca de altfel toate şampoanele de la Oriflame. Mi-am luat inima în dinţi şi am comandat primul şampon doar când s-a relansat gama HairX. Atunci îmi plăcea prezentarea, suna promiţător. Şi am încercat deja 3 dintre ele. Iar acum am zis că trebuie să încerc şi cele din Nature Secrets. Doar nu rezistă atât de mult această gamă, fără să fie cel puţin ok. Şi mi-am luat şamponul pentru păr uscat şi deteriorat cu extracte din grâu şi nucă de cocos. Am părul gras, deci ştiu din start că punctul slab va fi faptul că îmi îngraşă părul mai repede. Dar este foarte deteriorat şi slab. Are nevoie din când în când de hidratare mai intensă. Sper să fie la fel de bun ca cel din gama HairX. Vedem.
Şamponul are 400 ml şi preţul de 15,99 lei.
Şampon pentru păr uscat şi deteriorat cu extracte din grâu şi nucă de cocos Nature Secrets
Cod: 22699
Preţ: 15,99 lei
Am rămas de ceva timp fără gelul meu de duş preferat. Iar asta nu s-a întămplat de mult timp. De fapt, nu cred că s-a mai întămplat. Baia e cam plină de geluri de duş care aşteaptă să fie încercate şi folosite, dar trebuia să îl iau şi pe acesta. Mi-a lipsit. Este vorba despre gelul de duş exfoliant cu extras de zmeură şi mentă Nature Secrets. Îl găsiţi la 15,99 lei, în cantitatea XXl, respectiv 400 ml.
Gel de duş exfoliant cu extracte din mentă şi zmeură Nature Secrets
Cod: 22670
Preţ: 15,99 lei
Extra catalogului mi-am cumpărat ustensila cu două capete pentru îndepărtarea coşurilor. Nu este un produs nou, a mai fost în catalog. Pentru că nu am profitat atunci de ocazie, am luat internetul la rost şi mi-a luat ceva timp până am găsit codul produsului. Din păcate nu am găsit printre produsele disponibile de pe site. Dar am avut noroc să fie pe stoc, undeva uitat probabil. Sper să îşi facă bine treaba şi să mă scape de punctele negre şi coşurile care îşi fac apariţia ocazional.
Ustensilă cu două capete pentru îndepărtarea coşurilor
Cod: 26285
Taxa de manipulare poate fi înlocuită cu pilele de unghii Mint&Kiwi. Mama ma rugat să îi iau pile de unghii noi, deoarece cele vechi deja se pregătesc de "pensionare". Aşa că oferta asta a venit exact la ţanc :P Nu le-am mai avut. Sper să fie bune şi rezistente.

În perioada 26-29 septembrie a apărut o ofertă în afara catalogului. Iar dacă aveai comandă de minim 150 lei primeai automat un set, format din crema de corp Silk Beauty, cremă răcoritoare pentru tălpi cu extracte de mentă şi kiwi FeetUp şi gelul de duş Discover Miami Spirit, pentru 12 lei. 3 produse la 12 lei? Pfff, cea mai bună afacere. Îar dacă încă nu aţi pus comandă, puteţi profita de următoarea ofertă, care e valabilă până pe 4 octombrie.

Cam acesta a fost coletul meu din campania C13. De abea aştept să încerc toate produsele.

Voi ce v-aţi achiziţionat din catalogul C13?


CONVERSATION

0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.