Unboxing Oriflame C14


Hey,

Un nou catalog Oriflame cere un nou unboxing, nu? Și mai ales un astfel de catalog. Dacă încă nu ați apucat să răsfoiți catalogul C14, cred că acum este momentul. Îl găsiți AICI.
Acum probalil toți ați aflat de lansarea noului parfum Giordani Gold. Și am să vi-l prezint imediat. Hai să vedem ce mi-am luat repede din catalog.


ÃŽn această campanie s/a lansat nou parfum Giordani Gold Essenza.  Parfumul este creat de Fabrice Pellegrin, un celebru creator de parfumuri È™i este unic. Nota principală a parfumului este dată de floarea de portocal. Este defapt o esență de parfum, cea mai concentrată È™i persistentă formă a unui parfum, cu note floral-lemnoase, care emană eleganță È™i rafinament.
Miroase superb și cât de curând posibil am să vă postez un articol doar despre acest parfum pentru că sunt atât de multe lucruri de spus despre el. Momentan vă spun doar că m/am îndrăgostit de el. Prețul din catalog este de 109,99 lei, însă dacă ați primit de la consultantul vostru voucher de reducere, îl puteți cumpăra cu doar 89,99 lei. Iar dacă sunteți client direct/consultant Oriflame, prețul parfumului este mai mult decât excelent. Sincer, am dat pe el cam 69 lei, iar asta este la cel mai mic discount de 23%. Parfumul are 50 ml și notele principale sunt: bergamotă calabriană, flori de portocal și lemn din Toscana. E un must-have, clar.
Parfum Giordani Gold Essenza
Cod: 31816
PreÈ›: 109,99 sau 89,99 lei


Mi-am recumpărat a n-șpea oară masca pentru față din gama Pure Skin. Am vrut să îmi iau cel puțin 2, dar din grabă am uitat să modific cantitatea. Dar urmează să mai pun o comandă și corectez greșeala asta :D Îmi place foarte mult. Este un exfoliant și o mască purificatoare, perfecte pentru persoanele cu ten acneic și gras. Dacă aveți un ten problematic, vi le recomand cu căldură.

1 exfoliant și 2 mască purificatoare pentru față Pure Skin
Cod 22418
PreÈ™ 2,99 lei

Gelul meu exfoliant se apropie de final, așa că vreau să fiu sigură că nu rămăn fără el. Îl folosesc în fiecare seară, pentru o curățare mai profundă, împreună cu aparatul pentru față SkinPro. De asemenea, este pentru ten gras.

 Gel exfoliant de curățare pentru față Pure Skin, 150 ml
Cod 20194
PreÈ› 14,99 lei

De ceva timp am descoperit gelurile intime de la Oriflame din gama Feminelle, iar de atunci nu m-am despărÈ›it deloc de ele. Tocmai am reuÈ™it să termin unul È™i mi-am luat unul nou pentru a fi sigură că atunci când se termină È™i al doilea să nu rămăn fără el. De data aceasta mi-am luat gelul protector cu aloe vera. Are 300 ml È™i conÈ›ine extract protector de aloe vera, acid lactic natural ÅŸi vitamine. Produs testat dermatologic, alergenic ÅŸi ginecologic.

 Gel protector pentru igiena intimă Feminelle, 300 ml
Cod 31326
PreÈ› 15,99 lei


Reînnoirea trusei de make/up continuă. Și de data aceasta mi/am luat 3 farduri de pleoape din gama Very Me Soft N Glam și anume nuanțele: Aqua Blue, Cocoa Glaze și Deep Green. Nu sunt deloc prăfoase. Sunt ușor cremoase și foarte pigmentate și pot fi aplicate atăt uscat pentru un efect de mat, cât și cu un aplicator umezit pentru un efect metalic intens.

Fard de pleoape Very Me Soft N Glam, 1,9 g
Cod Aqua Blue - 26820, Cocoa Glaze - 26817 și Deep Green - 26822
PreÈ› 11,99 lei/buc

Din nou am putut să înlocuiesc taxa de manipulare. De data aceasta cu o cremă de corp din gama Milk&Honey și am profitat de această ocazie.

Cremă de corp Milk & Honey


Și din nou am fost furnicuță și am îndeplinit condițiile pentru programul de loialitate mare și Oriflame m-a răsplătit cu produse superbe. Este vorba despre ceasul cu brățară Navy, portofelul Navy și ochelari de soare împreună cu etui din colectia Navy, pentru doar 15 lei tot setul.


Aceasta a fost comanda mea de până acum. Va mai urma o comandă, cel mai probabil spre sfârÈ™itul campaniei. 
Nu uitaÈ›i că puteÈ›i cumpăra produsele Oriflame cu un discount de 23-40% È™i în plus vă aÈ™teaptă o mulÈ›ime de oferte extra, programe speciale pentru consultanÈ›i, concursuri, etc. Dacă vreÈ›i să deveniÈ›i consultant Oriflame, vă rog să completaÈ›i acest FORMULAR, iar eu am să vă contactez. AveÈ›i tot sprijinul meu în noua voastră afacere.
Până data viitoare, aveți grijă de voi. Vă pup,



CONVERSATION

0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.