Review: Demachiant de ochi Nivea Double Effect



Hey girls,

Sigur aţi fost şi voi invadate în mediul online de reclamele cu #operaţiuneademachierea. Mda. Nu am scăpat nici eu. Am văzut reclamele de atătea ori, încât nu mi-am mai dorit să le încerc.
Poate sunt puţin mai ciudată, dar dacă văd produse excesiv de promovate, filme despre care toată lumea vorbeşte ca despre cele mai mari capodopere din toate timpurile, cărţi care intră în toate topurile posibile şi imposibile, îmi pierd orice interes faţă de ele. Ori le încerc/văd din prima clipă de cum aud despre ele, ori va dura ceva timp până să îmi revin şi să îmi doresc să văd dacă chiar avea rost "prea mult zgomot pentru nimic".
Noile produse de la Nivea au fost foarte promovate, iar mulţi bloggeri de top au oferit cadou pentru cititori setul din campania #operaţiuneademachierea. Am primit un astfel de set de la CosmeticeLaTest. Şi îi mulţumesc mult Alinei, deoarece doar aşa am fost convinsă să le încerc. Iar cel care mi-a atras atenţia de la prima folosire a fost demachiantul de ochi Nivea Double Effect, despre care aş vrea să vă povestesc astăzi.

sterge machiajuldemachiant bifazic




Ce spun cei de la Nivea despre produs
"Formula de îngrijire bifazică îmbogățită cu Extract de Albăstrele îndepărtează chiar și cel mai rezistent machiaj. Zona sensibilă a ochilor este curățată eficient și delicat. Genele sunt protejate.

NIVEA Demachiant de ochi Double Effect dizolvă rapid chiar și rimelul foarte rezistent la apă, fără a insista excesiv.
*Conform Nielsen România, date de vânzare în valoare, la nivel național, în perioada noiembrie 2012 - octombrie 2013, categoria îngrijirea și curățarea feței.
Cum acţionează
NIVEA Demachiant de ochi Double Effect îmbogățit cu Extract de Albăstrele:
Îndepărtează eficient chiar și cel mai rezistent rimel și machiaj fără a insista excesiv.
Protejează genele sensibile datorită formulei sale delicate bifazice.
Formula nu lasă pelicule uleioase pe piele.
Compatibilitate la nivelul pielii testată dermatologic și oftalmologic.
ingrediente demachiant niveaMod de folosire
Agită bine înainte de utilizare. Aplică pe un disc demachiant și curăță ușor zona ochilor, din colțul interior spre cel exterior. Nu este nevoie de reaplicare. Potrivit și în cazul utilizării lentilelor de contact."
Ingredientele demachiantului de ochi Nivea Double Effect
"Aqua, Isododecane, Isopropyl Palmitate, Dimethicone, Helianthus Annuus Seed Oil, Centaurea Cyanus Flower Extract, Sodium Chloride, Caprylyl/Capryl Glucoside, Trisodium EDTA, Phenoxyethanol, Benzethonium Chloride, Cl 60725, Cl 61565"

Părerea mea

Din set, acesta este produsul care îmi place cel mai mult. Şi a reuşit să intre printre favoritele mele. De ce?
demachiere ochi

1. Îndepărtează până şi produsele rezistente la apă
Înainte de folosire, agitaţi foarte bine produsul, astfel încât cele două lichide să se amestece. Apoi aplicaţi pe o dischetă demachiantă şi ştergeţi machiajul ochilor. Îl puteţi folosi şi dacă aţi folosit produsele rezistente la apă.
PONT: Ca să ştergeţi din prima machiajul, aplicaţi demachiantul pe toată discheta. Apoi ţineţi puţin discheta pe ochi, ca să se "topească" rimelul . Aşa nu va trebui să insistaţi prea tare ca să curăţaţi bine genele.

2. Nu lasă pielea prea uleioasă
Majoritatea demachiantelor bifazice au tendinţa de a lăsa pielea uleioasă după demachiere. Acum, nu vă aşteptaţi să vă lase pielea uscată. Are în compoziţie ulei şi este normal să vă simţiţi puţin mai uleioasă pielea, însă nu are efectul acela de încărcare a tenului. Dacă totuşi vă deranjează, puteţi şterge excesul cu un serveţel uscat.

3. Nu agresează deloc pielea din jurul ochilor şi nu irită ochii
De când îl folosesc, nu am avut deloc probleme cu el. Nu îmi irită deloc ochii, nu lasă pielea din jurul ochilor uscată, care ştim că este mult mai sensibilă. Acţionează foarte delicat cu pielea sensibilă.

4. Hidratează pielea
După demachiere lasă o piele hidratată, catifelată. Îmi place foarte mult senzaţia aceea de piele fină.

cum sa te demachiezi corect
Încă un pont: Dacă aveţi probleme în demachierea genelor, încercaţi să aplicaţi demachiantul pentru ochi pe un beţişor de urechi şi demachiaţi uşor genele. Este mult mai uşor decât cu o dischetă. Şi este o metodă eficientă să vă asiguraţi că aţi curăţat foarte bine uchii. În plus, este mult mai sigur că nu vă cad genele din cauza rimelului şi a demachierii.

demachiat nivea
Concluzie:
Îmi place foarte mult. Am vrut să vă spun şi părţile negative, dar încă nu m-am întâlnit cu nici o problemă. Deci da, l-aş cumpăra cu siguranţă şi îl recomand. Voi l-aţi încercat? Ce părere aveţi despre produs?

CONVERSATION

0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.