Empties #1


Ceau dragilor, 

Zilele trecute am terminat primul empties și am reușit să îl și incarc pe YouTube....Deja începeam să cred că tot Universul se împotrivește: 2 programe de editare video au cedat, unul m-a păcălit rău (evident, când era vlogul gata), 2 pene de curent când aproape era încărcat...
Daaar, e gata și vă puteți bucra de el chiar acum și aici:

 È˜i să va povestect despre produsele terminate în luna ce tocmai a trecut.

  • HairX Restore Therapy Shampoo - Oriflame. ÃŽn primul rând, am terminat un È™ampon reparator de la Oriflame, din gama HairX. Acesta conÈ›ine ulei de argan È™i are 400 ml (se găseÈ™te È™i la 250 ml). Mi-a plăcut faptul că îmi lăsa părul foarte hidratat, moale È™i într-adevăr îl repara. ÃŽnsă, pentru că eu am păr gras, nu este cel mai potrivit pentru mine, cel puÈ›in nu pentru uz zilnic. ÃŽmi lăsa părul puÈ›in ăncărcat È™i trebuia să îl spăl mai des. Astfel, l-am folosit mai mult ca È™i tratament, când părul meu avea nevoie de hidratare urgentă. ÃŽl puneam È™i în măștile mele pentru păr È™i era super fain. ÃŽn principiu îl recomand, mai ales pentru păr uscat sau ca È™i tratament.
  • HairX Pure Balance Dry Shampoo - Oriflame. Este un È™ampon uscat. Da, da...e uscat. Are 150 ml È™i estcreat pe baza Sistemului Normalising. Este È™i pentru volum ;) È˜i e un ajutor foarte bun pentru cei care au părul gras. Când simÈ›iÈ›i că părul vostru se îngrașă, luaÈ›i È™amponul uscat, agitaÈ›i bine,pulverizaÈ›i È™amponul pe păr de la 20-30 cm, mai ales în zonele cu probleme, masaÈ›i uÈ™or cu vârful degetelor È™i voila...este ca ”nou”. Acesta nu înlocuieÈ™te de tot È™amponul, dar atunci când vă grăbiÈ›i sau vreÈ›i să nu mai spălaÈ›i zilnic părul, este un ajutor de nădejde. A fost primul È™ampon uscat pe care l-am încercat È™i de abea aÈ™tept să încer È™i altele. Am auzit foarte multe păreri bune despre È™ampoanele Batiste. Le-aÈ›i încercat?
  • Tratament fără clătire pentru păr normal cu extracte din floare de soc ÅŸi măr Nature Secrets  Oriflame.  Formula conÅ£ine extracte revigorante din floare de soc, extracte hidratante din mere ÅŸi glicerină cu efect anti-static, o combinaÅ£ie ce Å£ine sub control părul rebel, în mod natural. Cam asta ar trebui să facă cu părul meu. Dar nu prea a fost aÈ™a. Pe părul meu nu s-a simÈ›it nici un efect. ÃŽmi plăcea foarte mult cum mirosea È™i l-am terminat pentru că aveam părul creÈ› È™i releb, care avea nevoie de un produs care să îl ”calmeze” atunci când era prea uscat. Cu siguranță nu am să-l recumpăr. A încercat cineva? Sunt curioasă dacă doar la mine nu a avut nici un efect sau e general valabil :D
  • FeetUp Spray Arctic Scandinavia - Oriflame. Este un spray de picioare excelent. Are 150 ml. Nu cred că se mai găseÈ™te în catalog, eventual prin flyer. Dar vă recomand întreaga gamă FeetUp, mi-e îmi plac foarte mult. Spray-ul este puÈ›in răcoritor, hidratează picioarele È™i poate fi folosit pentru a reîmprospăta pantofii. Eu l-am folosit mai mult pentru pantofi, mai ales că era È™i vremea mai răcoroasă. ÃŽl ador. Deja am început unul nou, tot din gama FeetUp, dar cel răcoritor, cu mentă.
  • Gel de duÅŸ exfoliant ÅŸi energizant cu extracte din mentă ÅŸi zmeură Nature Secrets. Gelul meu de duÈ™ preferat. Și cu asta cred că am spus mult. Lasă pielea fină, spală foarte bine, îndepărtează celulele moarte, miroase divin (a zmeură). Eu am avut la 400 ml, dar îl găsiÈ›i la 250 ml sau mai nou la 750 ml. L-am recumpărat deja È™i este gelul de duÈ™ care nu lipseÈ™te niciodată din casă.
  • Deodorant roll-on antiperspirant 24h Activelle Invisible. Eu de obicei nu folosesc deodorantele de tip roll-on, dar cele din gama Activelle chiar mi-au plăcut. Am avut È™i cel roz. Nu lasă urme, intră repede în piele È™i chiar protejează. Le recomand în sezonul rece. Vara, revin la deodorantele spray, dar păstrez gama :) Voi ce deodorante mai folosiÈ›i?
  • Gel de duÅŸ Discover Parisian Delight - Oriflame. Am terminat a 4 (cred) sticlă de 750 ml. ÃŽmi place foarte mult mirosul (miroase a levănÈ›ică), este cremos È™i lasă pielea hidratată. ÃŽmi mai plăcea cel verde, tot la 750 ml, dar nu îl mai găsesc. Momentan fac pauă, ca să încerc È™i alte geluri de duÈ™, dar la un moment dat cu siguranță am să îl recumpăr. ÃŽl recomand.
  • Cremă relaxantă pentru mâini ÅŸi corp cu extracte din lavandă ÅŸi smochine Nature Secrets - Oriflame. Are 200 ml È™i este din ulei calmant de lavandă È™i extract antioxidant de smochine. Miroase extrem de bine È™i te relazează. Lasă pielea catifelată È™i hidratată. Eu nu i-aÈ™ spune cremă, mai degrabă unt de corp. Mi-a plăcut mult, ca miros È™i efectele ei. Ceea ce m-a dezamăgit, a fost faptul că se întinde greu pe piele, fiind foarte solidă. PuteÈ›i vedea în vlog, am mai păstrat foarte puÈ›in pentru a vă arăta Sunt foarte nehotărâtă dacă am să o recumpăr sau nu. Ideea este că mi-a plăcut, ca È™i efect. Hmmm. Voi aÈ›i încercat această cremă??? Și ce părere aveÈ›i despre ea?
  • Cremă de zi/noapte pentru tenul acneic adult Bioclinic - Oriflame. După cum vă povesteam È™i în video, mă abÈ›in de la comentarii, pentru că nu am folosit crema constant. Astfel, nu vă pot spune exact care sunt efectele ei. ÃŽn rest mi-a plăcut. Miroase foarte bine, hidratează pielea È™i....mai multe mai vedem, pentru că aÈ™ vrea să o recumpăr (È™i să mă È›in de ea). AÈ›i încercat această cremă?
  • Gel pentru curățarea tenului cu extract din arbore de ceai Love Nature - Oriflame. Am terminat È™i a nu È™tiu câta sticluță È™i sigur am să mai termin multe din această gamă. Este foarte bună pentru tenul meu gras È™i acneic. Iar cu aparatul de curățat ProSkin fac o echipă WoW. Are 150 ml, conÈ›ine ulei din arbore de ceai. Lasă pielea super curată, începărtează excesul de sebum, dar nu uscă deloc pielea. Dacă aveÈ›i tenul gras sau acneic, vă recomand acest gel sau cele din gama Pure Skin.
  • Stick corector cu extract din arbore de ceai Love Nature - Oriflame. Este primul meu stick de acest gen È™i m-am îndrăgostit de el. Deja l-am comandat pe următorul, de abea aÈ™tept să îmi ajungă. ÃŽn catalogul C8 (curent), îl găsiÈ›i la un preÈ› extrem de bun, doar 7,99 lei! La fel È™i tratamentul pentru coÈ™uri, care este foarte bun. Eu îl folosesc de fiecare dată când mă machiez È™i de când am început să îl aplic sub fond de ten, nu am mai avut probleme cu fondul de ten È™i cosuri (altfel, fondul de ten îmi afectează zonele acneice; orice fond de ten). ÃŽl recomand celor care au ten acneic sau roÈ™eață.
Și am ajuns la partea cea mai îndrăgită de fete: MAKE-UP!
  • Trusă pentru sprâncene Oriflame Beauty - Oriflame. Un alt produs preferat de la Oriflame. Este excelentă. Are 2 culori, un maro închis È™i un maro deschis È™i o ceară pentru fixare. Vine cu 2 pensuliÈ›e, una pentru aplicarea culorii, iar cealaltă pentru fizare. Are È™i o oglindă mică, perfectă pentru călătorii. Asta este a 3 pe care o termin. Este potrivită oricui. Dacă aveÈ›i sprâncene deschise de culoare, aplicaÈ›i fardul mai deschis cu o pensulă oblică fină, foarte uÈ™oară. Momentan eu am trecut la gelul colorat din gama Giordani Gold, dar oricum mă aÈ™teaptă o nouă trusă, de care curând am să È™i profit :)
  • BureÅ£i pentru aplicarea fondului de ten - Oriflame. Mi-au plăcut foarte mult. Vin câte 4 împreună. Sunt foarte moi, potriviÈ›i pentru fixarea fondului de ten, a fixatorului sau...eu am încercat È™i pentru aplicarea ojei pe unghii, când vroiam un efect de ombre. Sunt super faini.
  • Pudră compactă - nu È™tiu firma, nu mai găsesc scris. Am luat pudra aceasta din DM, când am fost în Germania. NuanÈ›a este foarte frumoasă È™i perfectă ca È™i bronzer. Dar mi-a picat È™i s-a făcut praf È™i pulbere...la propriu. ÃŽn plus, își schimbă culoarea È™i mirosul. Nu am apucat să mă bucur de ea, dar nici nu am să o mai recumpăr.
  • Baton corector Very Me Cover Up, nuanÈ›a Perfect Light - Oriflame. Am avut acest baton de o mulÈ›ime de ori È™i îmi place. De altfel, toate prietenele îl folosesc, după ce l-au văzut la mine. E super bun. Uneori este mai rigid, dar aplicat cu o remă de ochi, este perfect. Oricum, vă recomand să folosiÈ›i o astfel de cremă, pentru a proteja pielea sensibilă din jurul ochilor. Acum folosesc un alt corector (despre care vă voi povesti curând), dar sigur am să revin la el.
  • Fond de ten Giordani Gold Mineral Therapy, nuanÈ›a Natural Beige - Oriflame. Are 30 ml È™i o acoperire mare. Nu prea am ce să spun despre el, decât atât: dacă încă nu aÈ›i încercat fondurile de ten de la Giordani Gold, grăbiÈ›i-vă! Sunt excelente. Iar acesta a fost relansat de curând È™i acum are È™i FPS 15. minerale vulcanice preÈ›ioase din Italia È™i beneficii anti-îmbătrănire. ÃŽl recomand cu mare căldură!
  • Rimel Very Me Extendalash - Oriflame. M-a surprins plăcut. Este super ieftin, dar bun. Nu încarcă È™i nu lipeÈ™te genele, oferă volum È™i puÈ›ină alungire, rezistă. E fain. Acum nu îl voi recumpăra, pentru că de abea aÈ™tept să încerc cele noi de la Oriflame, dar mi-a plăcut È™i îl recomand.
  • Balsam de buze The ONE BB Balm. L-am folosit la maxim. Mi-a plăcut extrem de mult È™i  mereu îl aveam în poÈ™etă. Hidratează foarte bine buzele È™i are un sclipici foarte discret. ÃŽl recomand, cu siguranță! Ahhh...È™i ambalajul este superb. Arată ca un ruj super fain.
Cam astea au fost produsele pe care eu le-am terminat în luna mai. Sper că v-a plăcut articolul și vă aștept cu sugestii, păreri etc.
Și care au fost produsele voastre preferate în această perioadă? 
Până data viitoare, vă pup :* Weekend fain să aveți!

CONVERSATION

0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.