TEST - start: Hair & Nail NutriComplex Oriflame



Ceau dragilor,

Astăzi mi-a ajuns şi ce-a de-a doua comandă de la Oriflame din campania C8. Şi cu ea a venit şi cutiuţa cu Hair & Nail NutriComplex Wellness Oriflame, tratamentul pentru păr şi unghii.
Eu am părul foarte slab, fără nici un volum şi cu fir subţire. Şi să fie "tacămul" complet, mai e şi păr gras. Toţi îmi spuneau că nu am ce să îi fac, că aşa este el şi nu mai poate fi schimbat. Şi m-am resemnat.
Până când am început să îmi cadă destul de mult şi am zis: Gata! Trebuie să fac cu el ceva. Trea. Înţeleg că nu mă voi plănge niciodată că este prea bogat sau prea gi plănge niciodată că este prea bogat sau prea gros, dar sănătos poate fi. Şi am început să îmi fac măşti homemade, care m+au ajutat să opresc căderea lui şi să îi îmbunătăţesc aspectul. Dar cum nu m-am putut abţine de la al distruge, l-am făcut creţ, cu permanent şi trebuie să mă lupt din nou pentru revenirea lui.
Am auzit foarte multe păreri bune despre suplimentele de la Wellness, de la Oriflame, Hair & Nail NutriComplex şi după luuuungi clipe de nehotărâre, am zis să îl încerc şi eu. Şi aş vrea să înpărtîşesc experienţa aceasta cu voi. Astfel, am să fac un test, de 3 luni, cât durează tratamentul şi am să revin cu părerea mea despre efectele tratamentului. V-am pregătit şi câteva poze dinainte de începerea tratamentului, iar după 3 luni spunem stop testului şi analizăm ce s-a întâmplat. Dacă observ efecte mai repede, revin cu păreri.



Despre Hair & Nail NutriComplex
O cutie conţine 3 blistere a câte 14 comprimate filmate-blister, respectiv 42 comprimate.
Este un supliment alimentar ce conţine aminoacizi esenţiali şi alte substanţe nutritive necesare pentru sinteza şi întreţinerea părului şi unghiilor.
Mod de utilizare: 2 comprimate filmate pe zi. Se folosesc regulat timp de trei luni, după care este necesară o pauză. Dacă este necesar, repetaţi tratamentul.
Ingrediente: Microcrystalline cellulose (bulking agent), Calcium hydrogen phosphate (bulking agent), L-Lysine Hydrochloride, Apple extract, L-cysteine Hydrochloride, Stearic acid (bulking agent), Ascorbic acid, Ferrous fumerate, Magnesium stearate (Anti-caking agent), Silicon Dioxide (anti-caking agent), Sodium CarboxyMethylCellulose (glazing agent), Maltodextrin, Dextrose monohydrate, Soy Lecithin (glazing agent).


Voi cum vă răsfăţaţi părut?
Până data viitoare, vă pup :* şi aştept părerile voastre ;)

Vă aÅŸtept ÅŸi pe FacebookGoogle+Pinterest ÅŸi YouTube

CONVERSATION

0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.