Review: Ojă Very Me Sugar

Bună dragilor,

Pentru prima postare v-am pregătit un review cu noile oje Sugar de la Oriflame, din gama Very Me.
"Conferă unghiilor tale efect glazurat! Ojă texturată în nuanţe vibrante, mult prea frumoase pentru a putea fi ignorate. Se usucă cu o finisare semi-mată şi efect de zahăr cristalizat cu strălucire subtilă."

Ojele sunt disponibile în 5 nuanţe, perfecte pentru vară, iar în campania C7 le găsiţi la doar 9,99 lei (-reducere, dacă sunteţi consultanţi):

  • Sweet Orange
  • Strawberry Pie 
  • Purple Berry
  • Blue Icing
  • Green Crumble
Eu mi-am luat nuanţa Blue Icing, care este superbă. Este o culoare puternică, de vară, semi-mată şi mi se pare că seamănă cu manichiura cu catifea, la aspect.

Se usucă foarte repede. Eu am aplicat în 2 straturi şi am dat cu o ojă transparentă peste, pentru rezistenţă. 
De abea aştept să încerc şi alte nuanţe.



Voi aţi încercat noile oje Very Me Sugar? 
Ce părere aveţi?

Vă aştept şi pe Facebook, Google+, Pinterest şi în curând YouTube

CONVERSATION

0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.